کد خبر: 2465 ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۶

برای دومین سال پیاپی

ترم تابستانی در دانشگاه محقق اردبیلی ارائه می شود

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه در سالجاری نیز ترم تابستانی برای دومین سال پیش ‌بینی شده است، گفت: کمک به دانشجویان دانشگاه هدف اصلی برگزاری ترم تابستانی در دانشگاه محقق است.

ترم تابستانی در دانشگاه محقق اردبیلی ارائه می شود

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، مرتضی ابراهیمی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه در سالجاری نیز ترم تابستانی برای دومین سال پیش ‌بینی شده است، گفت:دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی می‌ توانند در فرصت ایجاد شده در تابستان از تسهیلات آموزشی دانشگاه بهره ‌مند شوند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: حداقل از دو ماه قبل برنامه ‌ریزی برای برگزاری ترم تابستانی در دانشگاه انجام شده و لینک ثبت‌نام نیز در سایت دانشگاه حوزه معاونت آموزشی بارگذاری شده است.

ابراهیمی با بیان اینکه عناوین دروس ضروری دانشکده‌ ها برای ترم تابستانی نیز مشخص و به معاونت آموزشی اطلاع ‌رسانی شده است،افزود: دانشجویان متقاضی می‌ توانند از 20 خرداد وارد سایت شده و علاقمندی خود را جهت شرکت در ترم تابستانی اعلام کنند.

عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه طبق مقررات دانشجویان می‌ توانند حداکثر شش واحد درسی در ترم تابستانی انتخاب کنند، خاطرنشان کرد: ترم تابستانی فقط در دانشکده ‌های مستقر در سایت اصلی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد و دانشجویان دانشکده ‌های نمین، مشگین‌ شهر و مغان این دانشگاه نیز می ‌توانند در صورت تمایل در دروس ارائه شده در سایت اصلی نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در ترم تابستانی نمی ‌توان هر واحد درسی را ارائه داد، گفت: در ترم تابستانی ترجیحاً دروسی ارائه می ‌شود که بیشتر مبنای نظری داشته باشد تا دانشجو بتواند در 16 جلسه فرآیند یادگیری و مهارتی را کسب کند و دروس پایه ‌ای و تخصصی که نیازمند فعالیت ‌های آزمایشگاهی، کارگاهی و یا عملیات کشاورزی باشد در ترم تابستان ارائه نمی ‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه در ترم تابستانی سال گذشته نزدیک یک هزار و 500 دانشجو در کلاس های این ترم شرکت کردند، افزود: پیش بینی می شود در ترم تابستان سالجاری نیز تعداد ثبت نامی ها در همین حد باشد.

انتهای پیام/