کد خبر: 2406 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰

اعضای جدید شورای صنفی – رفاهی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی معرفی شدند

جلسه تودیع و معارفه اعضای سابق و جدید شورای صنفی – رفاهی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق برگزار شد.

اعضای جدید شورای صنفی – رفاهی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی معرفی شدند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم تودیع و معارفه اعضای شورای صنفی و رفاهی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه شورای صنفی – رفاهی دانشجویان در یک محیط منطقی و تعاملی، مطالبات را پیگیر می شدند، گفت: عده ای فکر می کنند که با ایجاد فضای تند و احساساتی می توانند مطالبات خود را پیگیر شوند اما شورای صنفی – رفاهی سابق نشان داد که این مساله تنها با تعامل محقق شدنی است.

وی با بیان اینکه هر چقدر میزان عقلانیت و درایت بیشتر باشد، به همان اندازه به نفع دانشجویان است، افزود: مهمترین خصیصه شورای صنفی – رفاهی سابق حضور مستمر در جاهای مختلف و رصد مشکلات دانشجویان در آن محل ها بود.

فنی اصل ابراز امیدواری کرد: شورای صنفی – رفاهی زبان گویای دانشجویان و حلقه اتصال دانشجویان و دانشگاه باشد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی افزود: شورای صنفی – رفاهی دانشجویان باید یاریگر دانشجویان باشند و با در نظر گرفتن محدودیت های موجود، اقدام به مطالبات دانشجویی بکنند.

 

عقل و منطق در مطالبات مردمی تأثیرگذارترین نقش را دارد

 علیرضا دستور مدیر حراست دانشگاه محقق اردبیلی گفت: تجربه نشان داده است که با عقل و منطق می توان در راستای مطالبات گام های مستحکم و تاثیرگذار برداشت.

وی با بیان اینکه اعضای جدید شورای صنفی – رفاهی برای فعالیت بهتر می توانند از تجارب اعضای سابق بهره بگیرند، تصریح کرد: مجموعه دانشگاه در خدمت دانشجویان است و ما خود را حامی دانشجویان می دانیم.

دستور اضافه کرد: مسائل صنفی را نباید با مسائل سیاسی مخلوط کرد چرا که در صورت تلفیق این دو مورد، مطالبات صنفی منجر به شکست می شود.

وی با بیان اینکه کار شورای صنفی – رفاهی دانشجویان، خداپسندانه و لذتبخش است، ادامه داد: باید قدر این لحظات را دانست و این کار خداپسندانه را ادامه داد.

دانشگاه محقق اولین گام در مینه انتخابات الکترونیکی را با موفقیت برداشت

 اسماعیل گلی مدیر امور دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: انتخابات شورای صنفی – رفاهی دانشجویان با تشکیل کمیته های نظارت و اجرایی از 28 فروردین با ثبت نام از کاندیداها آغاز و پس از بررسی شرایط، 21 اردیبهشت ماه انتخابات برگزار شد.

وی افزود: در این دوره 26 نفر کاندیدا شده بودند که صلاحیت 19 نفر از آنها تایید شد و در انتخابات 19 نفر به رقابت پرداختند.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به تفاوت های انتخابات این دوره با دوره قبل اضافه کرد: یکی از تفاوت ها این است که در این دوره انتخابات کاملا به صورت الکترونیکی برگزار شد و دانشجویان از طریق سیستم گلستان رای دادند.

گلی به دومین تفاوت این دوره انتخابات با دوره قبلی اشاره کرد و افزود: حضور دانشجویان خواهر در این دوره، از دیگر تفاوت ها بود که در این دوره دو نفر از دانشجویان خانم رای آورده و عضو شورای صنفی – رفاهی شدند.

وی ابراز امیدواری کرد: اعضای جدید شورای صنفی راه عقلانیت، همدلی و تعامل را در پیش گرفته و برای رفع دغدغه های موجود تلاش کنند.

در این مراسم از اعضای سابق شورای صنفی- رفاهی تجلیل و حکم اعضای جدید به آنها اعطا شد.