کد خبر: 2389 ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶

در دانشگاه محقق اردبیلی

سومین سمپوزیوم دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های عضو اتحادیه قفقاز آغاز به کار کرد

سومین سمپوزیوم دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های عضو اتحادیه قفقاز با عنوان "نگاه جوان"با حضور نمایندگان دانشگاه های عضو اتحادیه ، نماینده ولی فقیه در استان در دانشگاه محقق اردبیلی آغاز به کار کرد.

سومین سمپوزیوم دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های عضو اتحادیه قفقاز آغاز به کار کرد

به گزاذرش خبرنگار ابصارخبر، سومین سمپوزیوم دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های عضو اتحادیه قفقاز با عنوان "نگاه جوان"با حضور نمایندگان دانشگاه های عضو اتحادیه ، نماینده ولی فقیه در استان در دانشگاه محقق اردبیلی آغاز به کار کرد.

رمضان کورکماز پیش از ظهر امروز در سومین سمپوزیوم دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های عضو اتحادیه قفقاز در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه برای پنجمین بار است که برای حضور در یک همایش علمی به ایران سفر می‌کند گفت:خوشبختانه دانشگاه‌ها و مراکز علمی ایران از نخبگان و ظرفیت علمی خوبی برخوردار هستند که به همین دلیل نیز میزبانی سومین سمپوزیوم علمی دانشجویان تحصیلات تکمیلی اتحادیه دانشگاه‌های قفقاز به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه مدت زیادی از تشکیل اتحادیه دانشگاه‌های قفقاز نمی‌گذرد ولی خوشبختانه در این مدت کم٬ توسعه علمی خوبی را شاهد بودیم و هدف ما این است که روابط فرهنگی و علمی دانشگاه‌های عضو اتحادیه قفقاز افزایش یابد.

رئیس اتحادیه دانشگاه‌های قفقاز با بیان اینکه سعی داریم در کنار توسعه علمی٬ روابط دوستی و فرهنگی دانشجویان کشورهای مختلف حوزه قفقاز را برای همگرایی و همکاری‌های بیشتر با هم توسعه دهیم اظهار امیدواری کرد: در آینده ای نزدیک منطقه‌ با تعاملات خوب مواجه شود.

قدیر گلکاریان مسئول هماهنگی دانشگاه‌های اتحادیه قفقاز نیز  هدف اتحادیه را در توسعه دیپلماسی فرهنگی بین دانشگاه‌ها دانست و گفت: یکی از راه های توسعه  دیپلماسی فرهنگی افزایش جشنواره‌های علمی با حضور دانشگاه‌ها عضو اتحادیه است.

انتهای پیام/