پربازدیدترین ها

کد خبر: 2365 ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل

15 خرداد، روز حماسه و تولد جدید اسلام و مسلمانان است

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: بعد از قیام 15 خرداد، اسلام راستین که جایی در مجامع علمی و روشن فکری جهان نداشت، در میان نسل تحصیل کرده و به ویژه دانشگاهیان راه یافت و گام به گام گسترش پیدا کرد بطوریکه فعالیت های سیاسی بر پایه اسلام، به عنوان بزرگ ترین جریان سیاسی در ایران اوج گرفت و زمینه ساز انقلاب اسلامی شد.

15 خرداد، روز حماسه و تولد جدید اسلام و مسلمانان است

معین الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار ابصارخبر با بیان اینکه قیام پانزده خرداد، به افسانه جدایی دین از سیاست که از سوی استعمارگران و رژیم های دست نشانده آنان تبلیغ و ترویج شده بود، پایان داد گفت: در واقع قیام مردمی 15 خرداد اسلام ناب محمّدی را از اسلام آمریکایی باز شناساند.

وی افزود: بعد از قیام 15 خرداد، اسلام راستین که تا دیروز جایی در مجامع علمی و روشن فکری نداشت، در میان نسل تحصیل کرده و به ویژه دانشگاهیان راه یافت و گام به گام گسترش پیدا کرد بطوریکه فعالیت های سیاسی بر پایه اسلام، به عنوان بزرگ ترین جریان سیاسی در ایران اوج گرفت و زمینه ساز انقلاب اسلامی شد.

مسؤول بسیج دانشجویی استان اردبیل در ادامه سخنان خود به بیانات امام خمینی(ره) در خصوص پانزده خرداد 1342 اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) 15 خرداد را روز حماسه و تولد جدید اسلام و مسلمانان معرفی کرده و بزرگداشت این روز حماسه آفرین را بزرگداشت ارزش های انسانی در طول تاریخ اعلام داشتند.

اسدی عدم سازس و تسلیم در برابر مستکبران و گردنکشان عالم را تداوم راه  امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خواند و گفت: امام خمینی(ره) به عنوان یک مرجع و رهبر روشن ضمیر، تهاجم فکری و فرهنگی دشمنان اسلام را در موارد گوناگون بخوبی دریافته بود و سعی در زدودن آثار آن داشت.

وی جدایی دین از سیاست، کوبیدن اسلام، ارائه مکتبهای پوشالی، انحرافی و فریبنده و دعوت مردم به آنها، ایجاد خودباختگی فرهنگی و ناامیدی از فرهنگ اسلامی، محو معنویّت جامعه، ایجاد سلطه فرهنگی و اشاعه برتری باورهای غربی، ایجاد و گسترش روشنفکری غرب زده، پاشیدن بذر نفاق بین مسلمین، ایجاد شکاف و تفرقه بین حوزه و دانشگاه، ترویج فساد اخلاقی و... را از جمله تهاجمات دشمنان علیه نظام و انقلاب برشمرد و اظهار داشت: نسل جوان امروز بخصوص دانشجویان بسیجی بعنوان سربازان امام خامنه ای مدظله العالی همانند سربازان امام خمینی (ره) باید با درک پیام ولایت و عمل به آن دشمنان اسلام و انقلاب را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارند.

مسؤول بسیج دانشجویی استان اردبیل نسل جوان امروز را همانند نیروهای مذهبی امام خمینی(ره) توصیف کرد و گفت: نسل جوان امروز با انگیزه های دفاع از دین اسلام و ارزشها و احکام آن، به مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب فراتر از مرزها می پردازند.

وی تصریح کرد: دانشجویان انقلابی با پیگری اهداف مقام معظم رهبری و اجرای شریعت اسلامی  قطع زنجیرهای وابستگی کشور از کشورهای استعمارگر و استکباری آمریکا را در اینده نزدیک رقم خواهند زد.

انتهای پیام/