پربازدیدترین ها

کد خبر: 2312 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲

کارشناس روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی کارشناس برتر روابط عمومی های استان اردبیل شد

کارشناس روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان کارشناس برتر روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان اردبیل در نخستین سمپوزیوم روابط عمومی استان اردبیل انتخاب شد.

کارشناس روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی کارشناس برتر روابط عمومی های استان اردبیل شد

به گزارش ابصارنیوز،  مجید خدابخش استاندار اردبیل در نخستین سمپوزیوم روابط عمومی استان اردبیل با بیان اینکه روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان باید در شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشند، افزود: روابط‌عمومی‌ها باید انتظارات و مطالبات مردم را در خصوص اقدامات سازمان خود دریافت کنند و اقدامات سازمان خود را نیز با رعایت اصول اخلاقی تشریح و تبیین نمایند.

خدابخش با بیان اینکه با ظهور و بروز فضای مجازی برخی از سازمان‌ها و فعالیت‌ها حذف خواهند شد، تصریح کرد: سازمان‌هایی که نتوانند خود را فضای مجازی تطبیق دهند، نمیتوانند پیشرفت کنند.

فرهاد عظیمی مدیرکل دفتر استاندار، روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اردبیل نیز با بیان اینکه بیش از یک هزار اثر به دبیرخانه این سمپوزیوم ارسال شده بود، افزود: آثار ارسال شده به دبیرخانه توسط هیات داوران بررسی شده و منتخبان نیز اعلام می شود.

هوشمند سفیدی دبیر سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی نیز گفت: نخستین سمپوزیوم استانی روابط‌عمومی در اردبیل برگزار شد و امید می‌رود برگزاری چنین سمپوزیوم‌هایی تداوم یابد.

وی با بیان اینکه روابط‌عمومی باید در بالاترین نقطه کنار مدیریت ارشد باشد، افزود: سخنگوی یک سیستم نیز باید مدیر روابط‌عمومی باشد.

محمد سلطانی‌فر استاد ارتباطات نیز با تاکید به ضرورت حضور نخبگان در تولید محتوا، افزود: امروزه نیازی که وجود دارد تنها تولید محتوا نیست، بلکه نیاز به پالایش این اطلاعات داریم.

وی با بیان اینکه باید از نخبگان بخواهیم وارد تولید محتوا در فضای مجازی شوند، تصریح کرد: متاسفانه به دلیل حضور همگان در این عرصه و عامیانه شدن این فضا، چهره نخبگان کمتر قابل مشاهده است.

گفتنی است در این سمپوزیوم از علی انوار کارشناس روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی و غلامرضا گوزلی کارشناس روابط عمومی کمیته امداد استان به عنوان کارشناسان برتر روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان اردبیل تجلیل شد.

AWT IMAGE