کد خبر: 2248 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳

به همت هیئت مکتب الشهدا

فیلم"بادیگارد" در دانشگاه محقق اردبیلی اکران می شود

آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا با عنوان"بادیگارد" به همت هیئت مکتب الشهدا روز شنبه در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی اکران می شود.

فیلم"بادیگارد" در دانشگاه محقق اردبیلی اکران می شود

ابراهیم حیدرزاده مسئول هیئت مکتب الشهدای دانشگاه محقق اردبیلی در گفتگو با خبرنگار ابصارنیوز از اکران فلیم سینمایی"بادیگارد" در دانشگاه محقق اردبیلی خبرداد و گفت: آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا ساعت 16 روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی اکران خواهد شد.

"بادیگارد" زندگی یک محافظ شخصی یا همان بادیگارد فرنگیان را تصویر می‌کند. این بادیگارد بخشی از زندگی خود را به محافظت از جان یک شخصیت مهم می‌گذراند اما از جایی می‌فهمد که این شخصیت بیش از آن که به فکر مصالح نظام باشد به فکر منافع شخصی است و همین موضوع است که بادیگارد را آشفته می‌کند.

پرویز پرستویی / مریلا زارعی / امیر آقایی / بابک حمیدیان / فرهاد قائمیان / پریوش نظریه / شیلا خداداد / محمود عزیزی / محمد حاتمی / دیبا زاهدی / کامران نجف زاده / پدرام شریفی و .. بازیگران فیلم بادیگارد هستند.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «بادیگارد» از تاریخ ۱۰ تیرماه1393 در تهران آغاز شد و در شامگاه پنج‌شنبه ۲ مهرماه ۱۳۹۴ در تهران پایان یافت.

این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر بنمایش درآمد و در شش بخش نامزد سیمرغ بلورین شد. این فیلم دو سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه میدانی و جلوه‌های ویژه بصری و بهترین بازیگر نقش اول مرد را به خود اختصاص داد.

آنونس فیلم سینمایی بادیگارد

 

انتهای پیام/