پربازدیدترین ها

کد خبر: 2239 ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۲

با همکاری انتشارات ایماج آنکارا و دانشگاه محقق اردبیلی

کتاب «اقتصاد محیط زیست و سیاست ها» منتشر شد

کتاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی با عنوان «اقتصاد محیط زیست و سیاست ها» توسط انتشارات بین المللی ایماج ترکیه به چاپ رسید.

کتاب «اقتصاد محیط زیست و سیاست ها» منتشر شد

به گزارش ابصارنیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، کتاب «اقتصاد محیط زیست و سیاست ها» حاصل تحقیق و مطالعات مشترک دکتر زهرا فتوره چی عضو هیأت علمی دانشگاه محقق اردبیلی و پروفسور احمد شاهین اوز عضو هیأت علمی دانشگاه حاجت تپه ترکیه توسط انتشارات بین المللی ایماج ترکیه به چاپ رسید.

گفتنی است این کتاب در چارچوب تفاهم نامه مشترک دانشگاه محقق اردبیلی و دانشگاه حاجت تپه ترکیه با همکاری انتشارات ایماج آنکارا در یک هزار نسخه و با حمایت های مالی از محل بودجه پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی چاپ و منتشر گردید.

خاطرنشان می شود این کتاب به زبان ترکی استانبولی بوده و در حال حاضر به عنوان منبع درسی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های حاجت تپه و باش کنت ترکیه مورد استفاده دانشجویان و اساتید می باشد. نگارش این کتاب به گونه ای است که علاوه بر استفاده توسط اساتید و دانشجویان، می تواند مورد استفاده عموم نیز واقع شود. با توجه به استقبال فراوانی که از این کتاب گردید در حال حاضر این کتاب در مرحله بازبینی برای چاپ مجدد می باشد.

شایان ذکر است این کتاب در هشت فصل محیط زیست و آلودگی محیط زیست؛ رابطه بین انسان و محیط زیست، سیاست های محیط زیستی، رشد اقتصادی و خسارت های محیط زیستی، مدل محیط زیست کوزنتس و ادبیات مرتبط، تجارت، سرمایه گذاری مستقیم خارجی و خسارت های محیط زیستی، رابطه متقابل بین رشد اقتصادی و خسارت های محیط زیستی، برابری و خسارت های محیط زیستی و همچنین تحصیل، تراکم جمعیت، شهرنشینی، سلامت و خسارت های محیط زیستی گردآوری شده است.

AWT IMAGE