کد خبر: 2199 ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۴

مسابقات برنامه نویسی MCPC در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

مسابقه برنامه نویسی MCPC با حضور 20 تیم 3 نفره از دانشجویان دانشکده های علوم ریاضی و فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

مسابقات برنامه نویسی MCPC در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

به گزارش ابصارنیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، نسرین اقبالی مدیرگروه علوم کامپیوتر دانشکده علوم ریاضی با بیان اینکه مسابقات برنامه نویسی همه ساله در کلیه دانشگاه های کشور برگزار می شود، گفت: امسال برای دومین سال پیاپی این مسابقات در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد و تصمیم داریم در صورت حمایت دانشگاه دوره های بعدی این مسابقات را بصورت استانی برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه این مسابقه با حضور 20 تیم 3 نفره از دانشجویان دانشکده های علوم ریاضی و فنی و مهندسی برگزار می شود، افزود: در این مسابقات دانشجویان شرکت کننده باید به یک سری سوالات برنامه نویسی در مدت زمان کوتاه پاسخ دهند و هر چه بیشتر بتوانند به سوالات پاسخ دهند، درصد موفقیتشان بیشتر است.

اقبالی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات سعی شده است شرکت کنندگان حداکثر ترم سوم باشند، تصریح کرد: منتخبین این مسابقات در المپیادهای برنامه نویسی کشوری شرکت خواهند کرد.

عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه این مسابقات به مسابقات بادکنک ها نیز معروف است، تصریح کرد: به تعداد سئوالات بادکنک در اختیار هر تیم قرار داده می شود و تیمها به محض پاسخگویی به هر سوال یک بادکنک را می ترکاند.

گفتنی است در پایان این مسابقات تیم For the watch متشکل از آرمین فلاح، هیربد ریحانی و سارا مالکی از رشته مهندسی نرم افزار با حل 9 سوال از 9 سوال مسابقه به مقام اول مسابقات دست یافت.

تیم pastillesمتشکل از حامد بابایی، هادی برزگر و سالار خیاط میرزارسولی از رشته علوم کامپیوتر باحل 8 سوال از 9 سوال به مقام دوم و تیم Null متشکل از مهدی حسین زاده، محمدصادقی و موسوی با حل 4 سوال از 9 سوال به مقام سوم این مسابقات دست یافتند.

انتهای پیام/