کد خبر: 2194 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳

به میزبانی دانشگاه محقق اردبیلی

جلسه هماهنگی برگزاری آزمون کارشناسی ارشد برگزار شد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با اشاره به اهمیت برگزاری آزمون کارشناسی ارشد گفت: این رقابت آموزشی، سرنوشت افراد را تعیین می کند بنابراین از اهمیت بالایی برخوردار است.

جلسه هماهنگی برگزاری آزمون کارشناسی ارشد برگزار شد

به گزارش ابصارنیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی،مرتضی ابراهیمی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با اشاره به اهمیت برگزاری آزمون کارشناسی ارشد گفت: این رقابت آموزشی، سرنوشت افراد را تعیین می کند بنابراین از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه دست اندرکاران برگزاری آزمون باید دفترچه راهنما را به دقت مطالعه کنند، تصریح کرد: دست اندرکاران برای برگزاری مطلوب آزمون باید به تمامی بخشنامه ها و آئین نامه های برگزاری آزمون تسلط داشته باشند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: آزمون کارشناسی ارشد آزمون بسیار بزرگ و مهمی است و باید برای اعتلای آبروی علمی و فرهنگی کشور در این آزمون تلاش کرد.

مهندس علیرضا دستور مسئول حفاظت آزمون استان اردبیل با اشاره به اینکه ممکن است آئین نامه برگزاری نسبت به سال های قبل تغییر کرده باشد، گفت: دست اندرکاران باید با مطالعه دفترچه از تغییرات احتمالی مطلع شوند و به خاطر تجربه در برگزاری آزمون از مطالعه دفترچه راهنما پرهیز نکنند.

وی افزود: آزمون در 136 کد رشته و دو روز کاری و چهار نیم روز برگزار خواهد شد.

دستور با بیان اینکه عدم مطالعه اصول اجرایی آزمون بیشترین گلایه ها را در پی دارد، تصریح کرد: باید تمامی موارد اصول اجرایی به درستی و طبق قانون اجرا شود.

انتهای پیام/