پربازدیدترین ها

کد خبر: 2159 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل:

مشارکت حداکثری در همه مراحل سرنوشت سازکشور، درسی از اسلام است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل در آستانه دور دوم انتخابات مجلس گفت: عده ای در داخل به بلندگوی دشمن تبدیل شده اند و امید به توان داخلی را از دست داده اند و وابستگی به بیگانگان را رمز موفقیت کشور می دانند.

مشارکت حداکثری در همه مراحل سرنوشت سازکشور، درسی از اسلام است

ایرج صحرایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی واحد اردبیل در گفتگو با خبرنگار ابصارنیوز در خصوص انتخابات گفت: انقلاب اسلامی به ما آموخت که در همه مراحل سرنوشت ساز کشور باید مشارکت حداکثری داشت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل عبور از پیچ های تاریخی کشور را خاطر نشان کرد و گفت: ما یاد گرفتیم در آزمون های بزرگی که در طول سالهای پس از انقلاب اسلامی فراروی ما قرار گرفته مصمم تر و متحدتر، از پیچ های تاریخی گذر کنیم تا بیش از بیش نبوغ و شعور انقلابیمان به رخ بیگانگان کشیده شود

صحرایی گفت: در همه کشورها مقوله انتخابات دارای اهمیت است و این اهمیت در بعضی از مقاطع دارای اهمیت بیشتری است.

وی به حساسیت دور دوم انتخابات اشاره کرد و افزود: ما تنها زمانی به اهمیت انتخابات پیش رو پی بردیم که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: من البته به آنهایی که حتی نظام را قبول ندارند، گفتم ایران را که قبول دارید پس برای عزت ایران بیایید. حالا بعضی گوش می کنند و بعضی هم گوش نمیکنند. برداشت ما این است که حضور حداکثری مردم همیشه در صحنه باعث بالا رفتن آبرو و اعتبار ملت شریف می شود و در چشم سایر جهانیان به ابهت خاصی می رسیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل  اظهار داشت: عده ای در کمین نشسته اند که با عدم ورود پر شور مردم در انتخابات و یا باکم کردن حساسیت انتخابات، یک ضعف از نظام بگیرند.اما مردم ایران اسلامی همیشه در طول سالهای پس از انقلاب که به تعداد این سالها انتخابات برگزار کردند هر بار تیر دشمنان را به سنگ زدند.

صحرایی گفت: بی شک در این برهه از زمان حضور آحاد مردم در انتخابات، انتخاب یک جناح نیست بلکه فراجناحی است.

وی با بیان اینکه بحث بر سر اصول و شاخص های گفتمان انقلاب در مقابل ضد انقلاب است، گفت: متاسفانه عده ای در داخل به بلندگوی دشمن تبدیل شده اند و امید به توان داخلی را از دست داده اند و وابستگی به بیگانگان را رمز موفقیت کشور می دانند . وی در پایان از مردم خواست تا با انتخاب نماینده ای شجاع، جهادگر، امانتدار و با کیاست به مقابله با دشمنان داخلی و خارجی برویند و امیدهای آنان را با توکل بر خداوند متعال به یاس تبدیل کنند.

انتهای پیام/