پربازدیدترین ها

کد خبر: 2136 ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی:

آینده جامعه، از آن روح معنویت حاکم بر آن است

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در جشن حریم مهر با بیان اینکه آینده کشور به تعدد کارخانه ها و تولیدات رنگارنگ نیست گفت: این روح معنویت حاکم بر جامعه است که با امید آفرینی در بین مردم آینده آنها را درخشان می کند.

 آینده جامعه، از آن روح معنویت حاکم بر آن است

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در جشن حریم مهر که در سالن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، گفت: این روح معنویت حاکم بر جامعه است که با امید آفرینی در بین مردم آینده آنها را درخشان می کند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه حرکات دانشجویان برای حمایت از کودکان سرطانی و بی سرپرست حاکی از روح لطیف و عطوفت آنها است، گفت: روحیه دادن به بیماران به امید بهبودی و سرزندگی نعمت بزرگی است،

صادقی افزود: امیدواریم هیچ گلی زودتر از موعد چیده نشود و بیماران عمر پر خیر و برکتی داشته تا بتوانند از زندگی خود نهایت لذت را ببرند.

وی با بیان اینکه جنبش های معنوی شکل گرفته در بین جوانان برای حمایت از همنوعان را باید ارج نهاد، اظهار داشت: اگر معنویت در جامعه ارتقا یابد، نیاز به صدقه و دستگیری از نیازمندان از بین خواهد رفت.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه اجرای برنامه هایی از این دست سبب می شود به آینده بهتر بیندیشیم، افزود: آینده بهتر تنها به تعدد سد، کارخانه و مواردی از این دست نیست بلکه برای یاختن آینده بهتر باید به ارتقای معنویت در جامعه بیاندیشیم.

انتهای پیام/