کد خبر: 2093 ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳

با حضور نماینده ولی فقیه در استان

درس اخلاق در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

نماینده ولی فقیه در استان در جمع دانشگاهیان دانشگاه های اردبیل گفت: دانشگاهیان باید با تقویت افعال و اعمال مثبت در خود، زمینه تعالی افراد جامعه را فراهم کنند.

درس اخلاق در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل ضمن عرض تسلیت شهادت امام هادی علیه السلام به تشریح ماهیت و برکات اعمال نفسانی پرداخت و از دانشگاهیان خواست تا با تقویت افعال و اعمال مثبت در خود، مشمول عنایت ویژه خداوند متعال در دنیا و آخرت شده و زمینه های تعالی افراد جامعه را فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه اخلاق دارای ماهیت و برکات است افزود: این اعمال و رفتار انسان است که موجب بروز برکات در زندگی انسان می شود.

عاملی گفت: انسان باید طوری تربیت و پرورش پیدا کند که با تغییر شرایط و حدوث حوادث تغییری در اعمال و رفتار او حاصل نشود.

وی در ادامه سخنان خود به ارائه مباحث اخلاقی از دیدگاه قران کریم و احادیث پرداخت و از خانواده ها خواست تا با ایجاد فضای معنوی همانند ایام ماه مبارک رمضان در طول سال، جامعه را به سمت تعالی رهنمون کنند.

قرائت فرازی از زیاتنامه جامعه، مداحی محمد باقر منصوری به مناسبت شهادت امام هادی(ع)و سفره احسان اهل بیت(ع) از جمله برنامه های به اجرا در آمده در جلسه درس اخلاق آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی بود.

سلسله جلسات درس اخلاق دانشجویی به همت مجمع تشکل های دانشجویی اردبیل و با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در استان و با سخنرانی آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل بصورت فصلی در دانشگاه های اردبیل برگزار می شود.

انتهای پیام/