کد خبر: 2091 ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲

در جلسه ستاد اعتکاف دانشجویی مطرح شد

مراسم قرائت قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی برگزار می شود

معاون اجرایی نهاد رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی به تشریح برنامه های اعتکاف دانشجویی در دانشگاه پرداخت و گفت: جلسه قرائت قران کریم با حضور قاریان بین المللی و استانی در محل برگزاری مراسم اعتکاف برگزار می شود.

مراسم قرائت قرآن کریم با حضور قاریان بین المللی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، حجت الاسلام پور حسین فر معاون اجرایی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در جلسه ستاد برگزاری مراسم معنوی اعتکاف دردانشگاه محقق اردبیلی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رجب و میلاد حضرت امام محمدباقر علیه السلام، رجب را ماه طلیعه خداوند خواند و گفت: در روایات بسیاری داریم که رجب مقدمه ضیافت خداوند در ماه رمضان است.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی به برگزاری مراسم اعتکاف اشاره کرد و گفت: ثبت نام از معتکفین برای شرکت در این مراسم از امروز شنبه، بیست و یکم فروردین شروع شده و تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه، بیست و پنجم فروردین ادامه خواهد داشت و دانشجویان علاقه مند شرکت در این مراسم می توانند  با حضور در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی ثبت نام خود را به عمل بیاورند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دانشگاه محقق مبلغ 80هزار تومان سرانه برای هر دانشجو در این مراسم در نظر گرفته  است گفت:این مبلغ برای مواردی همچون تغذیه و بسته های فرهنگی هزینه خواهد شد.

پور حسین فر افزود: مسجد دانشگاه محقق برای معتکفین خواهر و مسجد محمدیه برای معتکفین برادر در نظر گرفته شده

وی گفت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی برنامه های ویژه ای برای اجرای هرچه بهتر این مراسم در نظر گرفته که از آن جمله می توان سخنرانی خطیبان توانای استانی و کشوری، مداحی مداحان اهل بیت و همچنین قرائت و ترتیل قران توسط قاریان بین المللی استانی اشاره کرد.

انتهای پیام/