پربازدیدترین ها

کد خبر: 1995 ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲

"روز بزرگداشت شهدا" در دانشگاه محقق اردبیلی گرامی داشته شد

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: افرادی که شهید داده اند برای دفاع از انقلاب اسلامی پیشتاز بوده و عاشق رهبر معظم انقلاب و پایبند به نظام جمهوری اسلامی ایران بودند.

"روز بزرگداشت شهدا" در دانشگاه محقق اردبیلی گرامی داشته شد

به گزارش ابصارنیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: افرادی که شهید داده اند برای دفاع از انقلاب اسلامی پیشتاز بوده و عاشق رهبر معظم انقلاب و پایبند به نظام جمهوری اسلامی ایران بودند.

وی با بیان اینکه باید همیشه و در همه حال قدردان خانواده های شهدا و ایثارگران بود، تصریح کرد: این خانواده ها، عزیزان و نور چشم های خود را برای دفاع از میهن اسلامی به جبهه های حق علیه باطل فرستادند تا دشمن نتواند به کشور، نظام و انقلاب تعدی و دست درازی کند.

صادقی افزود: اسفند ماه از نظر شهدای شاخص متراکم ترین ماه سال است و 22 اسفند ماه به عنوان روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است بنابراین وظیفه ماست که این روز را همه ساله گرامی بداریم.

 

AWT IMAGE

حجت الاسلام ابراهیم پورحسین فر معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: فضیلت شهدا آنقدر بزرگ و مقام شامخ آنها به اندازه ای عظیم است که گفتن از آنها ادای دین نیست بلکه قطره ای از دریای بزرگ است.

وی با بیان اینکه برای همه نیکی ها، نیکی بالاتر از آن وجود دارد، تصریح کرد: تنها نیکی که بالاتر از آن نیکی نیست، شهادت در راه خداست.

پورحسین فر با بیان اینکه انسان می تواند از یک قسمت بدن خود بگذرد و به آن فخر فروشی کند، ادامه داد: شهادت در راه خدا، گذشتن از تمام هستی است و فردی که از تمام هستی خود می گذرد، دیگر چیزی برای فخرفروشی ندارد و این از خود گذشتگی منبعث از ایمان قوی و اعتقاد بدون خدشه است.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: امتیازهای مرسومی که در کشور به خانواده شهدا داده می شود، واقعا ناچیز است و این امتیازها نمی تواند جبران کننده جای خالی شهدا در خانواده هایشان باشد.

در ادامه برنامه با اهدای لوح و جوایز از خانواده های شهدا که در دانشگاه شاغل هستند، تجلیل به عمل آمد.

 

AWT IMAGE

انتهای پیام/