کد خبر: 1989 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۸

در راستای تجلیل از خیرین دانشگاه محقق اردبیلی

رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل شد

رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان خیر نمونه دانشگاه محقق اردبیلی در شورای فرهنگی دانشگاه مورد تجلیل قرار گرفت.

رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی تجلیل شد

به گزارش ابصارنیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، معرفت سیاهکوهیان رئیس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی که به تازگی به عنوان خیر در سطح کشور تجلیل شده است، در زمینه رفع مشکلات دانشجویان و ساخت خوابگاه های دانشجویی در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه  محقق اردبیلی مورد تجلیل قرار گرفت.

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه با اشاره به سفارشات ائمه معصومین برای دست گیری به همنوعان گفت: انسان نباید در بند مادیات خود را اسیر کند، بلکه باید از ثروت خود برای یاری رساندن به برادران و خواهران دینی استفاده کند.

وی با بیان اینکه برای بخشش نیاز به داشتن ثروت زیاد نیست، افزود: بخشش نیاز به دل بزرگی دارد و هر فردی نمی تواند دلی برای بخشیدن داشته باشد.

صادقی افزود: برخی از اساتید تنها یک استاد برای درس مربوطه نیستند، بلکه استاد اخلاق هم محسوب شده و خود را وقف رفع مشکلات دیگران می کنند که دانشگاه محقق اردبیلی هم مفتخر به داشتن چنین اساتیدی است.

 عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز با اشاره به فعالیت های خیرخواهانه پروفسور سیاهکوهیان، گفت: این عضو هیات علمی دانشگاه همکاری نزدیکی با این معاونت برای رفع مشکلات دانشجویان دارد.

وی افزود: سیاهکوهیان در زمینه رفع مشکلات مالی دانشجویان نیازمند و ساخت خوابگاه فعالیت های درخور توجهی دارد و مقام کشوری هم کسب کرده است.

گفتنی است سیاهکوهیان در اقدامی خداپسندانه، هدیه نقدی اعطا شده از طرف شورای فرهنگی دانشگاه را برای حمایت از مدافعان حرم اهدا کرد.

 در این جلسه از محمود کاظمی کارمند حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه نیز به جهت رضایتمندی اکثریت دانشجویان از عملکرد وی در حوزه دانشجویی تجلیل شد.

انتهای پیام/