کد خبر: 1929 ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی:

دوره آموزشی تفسیر موضوعی قرآن کریم ویژه دانشجویان برگزار می شود

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی از برگزاری دوره آموزشی تفسیر موضوعی قرآن کریم با همکاری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی در مسجد دانشگاه خبر داد و گفت:در پایان این دوره آموزشی به فراگیران موفق گواهینامه رسمی اعطا می شود.

دوره آموزشی تفسیر موضوعی قرآن کریم ویژه دانشجویان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، حجت الاسلام سیف اله مدبّر مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی از برگزاری نخستین دوره آموزشی تفسیر موضوعی قرآن کریم در دانشگاه محقق اردبیلی خبرداد و گفت: این دوره آموزشی با همکاری جهاد دانشگاههی در 10 جلسه روز های سه شنبه در مسجد دانشگاه بر گزار خواهد شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در ادامه سخنان خود با اشاره به آیه 31 سوره بقره گفت: طبق آیه شریفه، خداوند متعال آموزه های خود را بر قلب آدم جاری ساخته و او را تعلیم کرده است.

وی با بیان اینکه اسمای الهی نشانه های خدا روی زمین است، تصریح کرد: خداوند تمامی نشانه های خود را به آدم آموخته است بنابراین ارزش انسان در این است که آیات قرآن کریم را درک کند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی بر احیای آموزه های خدا تأکید  کرد و با بیان اینکه خداوند  نور خود را در درون آیات قرآن کریم قرار داده است، گفت: با تدبر، تفکر و ژرف نگری در قرآن، باور عمیقی در قلب انسان رشد و نمو می کند که شخص را به نور الهی می رساند.

حجت الاسلام مدبّر با تأکید بر اینکه دانشجویان و قرآن آموزان تنها به روخوانی قرآن کریم اکتفا نکنند، یادآور شد: پیامبر اکرم(ص) معلم بشریت است و با انتقال مفاهیم قرآن کریم به انسان ها، به تعلیم و تربیت روح و روان آنها می پرداخت.

انتهای پیام/