کد خبر: 1905 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲

گودرز صادقی،مسئول قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشجویی استان اردبیل شد

در جلسه هماهنگی ستاد قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشجویی استان اردبیل، گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی بعنوان فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشویی شهید علم الهدی استان اردبیل معرفی شد.

 گودرز صادقی،مسئول قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشجویی استان اردبیل شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، عصر روز چهارشنبه در نخستین جلسه هماهنگی راهیان نور دانشجویی استان اردبیل که با حضور  معاون اجرایی سپاه حضرت عباس علیه السلام، روسای دانشگاه های اردبیل،معاونین فرهنگی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و مسئولین بسیج دانشجویی استان در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد،گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی طبق دستور العمل ارسالی از سوی وزارت علوم و بسیج مستضعفین بعنوان فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشجویی شهید علم الهدی استان اردبیل معرفی شد.

 فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشجویی شهید علم الهدی استان اردبیل در این جلسه با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانشجویی در سالجاری باید موفق تر و با شکوه تر از سال های گذشته برگزار شوند، گفت: در برگزاری این اردوها باید رضایت شهدا، مقام مظعم رهبری و مردم فراهم شود.

وی با بیان اینکه این اردوها در سالجاری متفاوت تر از سال گذشته انجام خواهد شد، افزود: امسال یک هزار و 500 نفر در قالب سه کاروان خواهران و برادران به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

صادقی در ادامه سخنان خود به جزئیات اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور سال جاری پرداخت و گفت: کاروان اول و دوم شامل دانشجویان خواهر است در تاریخ های 14 و 17 اسفند ماه می شوند.

وی افزود: کاروان سوم نیز متعلق به برادران است که در تاریخ 20 اسفندماه عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور خواهد شد.

 فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشجویی شهید علم الهدی استان اردبیل مدت این سفر معنوی را شش روز اعلام کرد و افزود: با اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور هیچ خللی در فعالیت دانشگاه ها ایجاد نخواهد شد.

وی با بیان اینکه در مدت شش روز حضور دانشجویان در مناطق عملیاتی، برای آنها در کلاس درس غیبت محسوب نخواهد شد  گفت: در سال گذشته مقرر شده بود که روسای دانشگاه ها نیز در این سفر معنوی همراه دانشجویان باشند که استقبال نشد، ولی امسال بنده از همین الان برای حضور در میان دانشجویان در این سفر معنوی اعلام آمادگی می کنم.

 

حجت الاسلام والمسلمین کاظم معاضدی عالی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل نیز با بیان اینکه اصل راهیان نور دارای اهمیت ویژه ای است، گفت: دشمن تلاش می کند ماندگاری انقلاب و نظام را از بین ببرد، ولی ما باید این ماندگاری را حفظ کنیم.

وی تلاش سپاه و ارتش را در نگهداری آثار مناطق عملیاتی ستودنی دانست و افزود: دانشجویان زائر مناطق عملیاتی باید قبل از سفر توجیه شوند  و همچنین مسئولین اجرایی راهیان نور نیز باید به نحوی عمل کنند که خاطره ای خوش برای زائران رقم بخورد.

 

سیدشفیع حسینی جانشین ستاد قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشجویی استان اردبیل نیز با بیان اینکه راهیان نور دارای برکات علمی و فرهنگی فراوانی است، گفت: تعامل و همدلی در این زمینه بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری اساتید فرماندهان جنگ نرم هستند، افزود: باید دست به دست هم دهیم تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیش از پیش رواج یابد.

 

 معین الدین اسدی دبیر ستاد قرارگاه مرکزی راهیان نور دانشجویی استان اردبیل با بیان اینکه هر کاروان شامل 10 اتوبوس خواهد بود، افزود: اعزام گروهی نیز، از دانشگاه های محقق اردبیلی، علوم پزشکی و آزاد اسلامی واحد اردبیل انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه دانشجویان در شهر اهواز در پادگان شهید حبیب اللهی اسکان خواهند یافت، تصریح کرد: طلائیه، اروندکنار، شلمچه، هویزه، دهلاویه و فکه یادمان هایی هستند که دانشجویان دراین مناطق حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/