کد خبر: 1894 ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹

با حضور استاندار اردبیل

پروژه های دانشکده فناوری های نوین نمین دانشگاه محقق اردبیلی افتتاح شد

خوابگاه دانشجویی دانشکده فناوری های نوین نمین با ظرفیت 120، تجهیز آزمایشگاه های آموزشی و تحقیقاتی، تجهیز سایت کامپیوتری، سیستم رزرو اینترنتی سلف سرویس با اعتبار نزدیک به چهارصد میلیون تومان از جمله پروژه هایی بود که در این مراسم به بهره برداری رسید.

 پروژه های دانشکده فناوری های نوین نمین دانشگاه محقق اردبیلی افتتاح شد

به گزارش ابصارنیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، صبح امروز همزمان با هشتمین روز دهه مبارک فجر و با حضور استاندار اردبیل، فرماندار نمین و رئیس دانشگاه محقق اردبیلی پروژه های جدید دانشکده فناوری های نوین نمین به بهره برداری رسید.

خوابگاه دانشجویی این دانشکده با ظرفیت 120 نفر با اعتبار یک میلیارد تومان، تجهیز آزمایشگاه های آموزشی و تحقیقاتی، تجهیز سایت کامپیوتری، سیستم رزرو اینترنتی سلف سرویس با اعتبار نزدیک به چهارصد میلیون تومان از جمله این پروژه ها است.

گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی همچنین از تجهیز آتلیه نقشه برداری دانشکده خبر داد و افزود: آزمایشگاه های فیزیک مکانیک، فیزیک الکتریسیته، فیزیک مدرن، اپتیک، ترمودینامیک، شیمی عمومی یک،  زیست شناسی عمومی، مدارهای منطقی، شیمی آلی و مبانی مهندسی برق نیز از جمله آزمایشگاه هایی هستند که تجهیز و در اختیار دانشجویان قرار گرفته اند.

صادقی با بیان اینکه این دانشکده هم اکنون دارای 270 نفر دانشجو است، افزود: در حال حاضر دانشجویان این دانشکده در رشته های علوم مهندسی- ریاضی مهندسی، علوم مهندسی- مهندسی علوم محاسباتی، علوم مهندسی- مهندسی فیزیک و علوم مهندسی- مهندسی محیط زیست تحصیل می کنند.

 یاشار عزیزیان رئیس دانشکده فناوری های نوین نیز از ایجاد مرکز آموزش زبان برای دانشکده و برنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزش زبان برای دانشجویان کارشناسی به مدت چهار سال با جذب منابع مالی از خیرین خبر داد.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی اجرا شده در این دانشکده، گفت: برگزاری مراسم شب های محرم، برگزاری مراسم روز دانشجو، برگزاری مراسم شب یلدا و مسابقه آشپزی، فراهم کردن امکانات برای اعزام تمامی داوطلبان دانشجو برای زیارت مشهد مقدس پس از آزمون ترم از جمله مهمترین برنامه های فرهنگی این دانشکده است.

عزیزیان همچنین با اشاره به برنامه های آتی دانشکده، گفت: محوطه سازی و حصارکشی محوطه دانشکده، ایجاد سالن سمینار، ساماندهی ساختمان های دانشکده و تعمیرات اساسی و اقدام برای ایجاد ردیف بودجه برای دانشکده از جمله این برنامه هاست.

AWT IMAGE

AWT IMAGE