کد خبر: 1883 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل:

گفتمان انقلاب اسلامی، تنها اندیشه ای است که در آن هیچ نقصی وجود ندارد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل ضمن تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت:گفتمان انقلاب اسلامی تنها اندیشه ای است که درآن هیچ نقصی وجود ندارد.

گفتمان انقلاب اسلامی، تنها اندیشه ای است که در آن هیچ نقصی وجود ندارد
ایرج صحرایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در گفتگو با خبرنگار ابصارنیوز با بیان اینکه تفکر انقلاب اسلامی توانست، ذهن متفکران جهان را به اندیشه ای نو  غیر از لیبرالیسم و کمونیسم معطوف سازد گفت: گفتمان انقلاب اسلامی تنها اندیشه ای است که درآن هیچ نقصی وجود ندارد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران بر پایه ولایت فقیه و با اهداف رشد و تکامل بشر بر مبنای توحید، مبارزه با کفر، ترویج فرهنگ و مبانی اسلامی توانست در مدت زمان کوتاهی مبانی فکری دنیا را که غالبا از دو تفکر کمونیسم بلوک شرق و لیبرالیسم بلوک غرب تبعیت می کردند را تغییر دهد.
صحرایی با یاداوری اینکه انقلاب اسلامی در ایران مهمترین پدیده قرن است افزود: تا اعلام  پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، اکثر کشورهای دنیا برای آنکه بتوانند موجودیت و حاکمیت خود را حفظ کنند به ناچار باید در زیر سیطره یکی از این دو تفکر قرار میگرفتند اما با ظهور و بروز انقلاب شکوهمند اسلامی در سال1357 به عنوان مهمترین پدیده قرن به رهبری امام راحل و عظیم الشان،بر عقاید کفر و شرک خط بطلان کشیده شد و نهضت اسلام را به پدیده ای منسجم و جهانی تبدیل نمود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بهه تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: امام بزرگوار ما در آن زمان تنها به مبارزه با حکومت های غاصب و استبدادی اکتفا نکرد بلکه چهره زیبا از اسلام را برای جهانیان ترسیم کرد که درآن همیشه مظلومان و آزادیخواهان در راس ان قرار دارند و جایی برای مستکبران و زورگویان وجود ندارد.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل سرنگونی حکومت و سلطه 2500ساله شاهنشاهی،افزایش سطح آگاهی مردم و مشارکت آنها در تصمیم گیری های کلان کشور، کسب استقلال و آزادی، ترویج اصل نه شرقی و نه غربی، تحقیر آمریکا را از جمله دستاوردهای سیاسی انقلاب اسلامی در ایران برشمرد و افزود:نفی مظاهر غربی و مبارزه با تهاجم فرهنگی،عمومی شدن آموزش و ارتقا سطح علمی جامعه نیز از جمله دستاوردهای  فرهنگی انقلاب اسلامی در ایران هستند.
صحرایی در ادامه سخنان خود به تشریح دستاوردهای اقتصادی انقلاب اسلامی در ایران پرداخت و گفت: کاهش وابستگی به اقتصاد تک محصولی نفت، توجه به سایر صنایع از جمله احداث نیروگاه های و سدهای عظیم، ساخت راه ها و شهرک های مسکونی و صنعتی، پالایشگاه ها و پترو شیمی از جمله دستاوردهای اقتصادی انقلاب اسلامی هستند.
وی در ادامه دستاوردهای نظامی انقلاب اسلامی در ایران را خاطرنشان کرد و افزود: تشکیل سپاه و بسیج را به عنوان یکی از افتخارات انقلاب اسلامی است.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در پایان سخنان خود خودکفایی نظامی در شدیدترین و ظالمانه ترین تحریم ها را جزو افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: تجدید حیات اسلام، پیش بینی فروپاشی شوروی سابق، صدور فرهنگ انقلاب به سایر کشورها از جمله دلایل الگو و محور بودن انقلاب اسلامی برای آزادیخواهان جهان است.
 
انتهای پیام/
 
 
 

نظرات بازدیدکنندگان

محیا محمدی
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰

بله این مطلب درست است به شرطی که عین اسلام و تمام اسلام اجرا بشود . چرا که اسلام به صورت یک کل واحد است که از سوی خداوند متعال صادر شده است و نمی توان بخشی از آن را رها کرد و بخشی را اجرا کرد. چرا که در این صورت نمی توان به آن اسلام گفت . همانطور که علامه منصور هاشمی خراسانی در کتاب بازگشت به اسلام نوشته علامه منصور هاشمی خراسانی فرموده اند. شما عزیزان می توانید این کتاب را از لینک زیر دریافت کنید. alkhorasani.com