کد خبر: 1758 ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل

پاسخ ما به رژیم آل سعود در اعدام شیخ نمر، پاسخی زینب گونه است

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل با بیان اینکه نشانه های پایان نظام تکفیری سعودی آشکار شده است،گفت: پاسخ ما به رژیم آل سعود در اعدام شیخ نمر باید پاسخی زینب گونه باشد بطوریکه وقایع بصورت کامل و دقیق به گوش تمام جهانیان برسد.

پاسخ ما به رژیم آل سعود در اعدام شیخ نمر، پاسخی زینب گونه است

معین الدین اسدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار ابصارنیوز در مورد اعدام طالمانه شیخ نمر و 46 نفراز مردم عربستان گفت: آل سعودی در یک حمام خون، ۴۷ نفر از جمله یک عالم برجسته شیعه به نام شیخ نمر را اعدام کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل این اعدام دسته جمعی را یادآور اعدام های جنایتکارانه داعش دانست و گفت: آل سعود همانند داعشیان برای  انجام این کار به آیاتی از قرآن کریم استناد کردند فقط برعکس داعش، سعودی ها از مراسم سر بریدن قربانیان فیلم یا عکس نمی گیرند و در شبکه های اجتماعی پخش نمی کنند.

اسدی در پاسخ به این سوال که  شیخ نمر راواقعا چه کسی اعدام کرد،گفت: درحقیقت اگر النمر به دست آدمکش های داعش اسیر می شد، دقیقا همان رفتاری با او صورت می گرفت که وهابی های سعودی با او انجام دادند؛ البته یک تفاوت دیگر میان داعش و سعودی ها وجود دارد و آن هم برگزاری یک دادگاه مسخره برای النمر بود که  دادگاه عفو بین الملل نیز از آن به شدت انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه  خطابه های افشاگرانه شیخ نمر، سران فاسد آل سعود را مورد حمله قرارداده بودگفت: قطعا اعدام او برای سعودی ها چیزی بیش از ارضای یک حس نفرت است. این اعدام باعث قدرتمند تر شدن حوثی ها در یمن خواهد شد؛ یمنی که ده ماه است سعودی ها برای از بین بردن شیعیان قدرتمندش، به آن حمله کرده اند. این اعدام درحقیقت باعث خشم جمعیت عظیم شیعه در بحرین هم می شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل خاطر نشان کرد: اعدام شیخ نمر بدون شک مشکلات و تناقض های غرب در مورد خاورمیانه را نیز شدت خواهد بخشید.

اسدی افزود: غربی ها که همواره به چاپلوسی و دریوزگی  شیوخ دیکتاتور اما ثروتمند خلیج فارس مشغول بوده اند، تنها با لحنی آرام به این وحشیگری زشت اشاره کردند که البته باعث ناراحتی بیشتر مخالفان حکام ریاض شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل با بیان اینکه اعدام  شیخ نمر بیش از هر زمان دیگر چهره جنایتکار و تکفیری نظام عربستان را به جهان نشان داد افزود: هرجا اختلافی میان سنی و شیعه ایجاد می شود نظام عربستان در ورای آن است.

اسدی در پایان سخنان خود تصریح کرد:: اکنون وقت آن رسیده به جهان گفته شود نظام حاکم برعربستان در چارچوب نظام های استبدادی جنایتکار و تروریستی قراردارد.

وی مهمترین پاسخ به اعدام شیخ نمر را عمل به مسئولیت و رسالت عظیم شعیان عنوان کرد و گفت:  امت اسلام باید با حفظ وحدت خود به حنجره شیخ نمر تبدیل شده و حق را فریاد زند آنگونه که وی فریاد زد.

اسدی با تاکید براینکه اکنون نشانه های پایان نظام تکفیری سعودی آشکار شده است، افزود: پاسخ ما به رژیم آل سعود در اعدام شیخ نمر باید پاسخی زینب گونه باشد و تمام مردم حق را بگویند همانگونه که زینب (س) در مجلس یزید گفت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل با اشاره به اینکه، حق گویی در برابر ظلم آل سعود جهاد است، افزود: وقت آن رسیده که آل سعود از سازمان های مدافع حقوق بشر اخراج شده و در ردیف کشورهای تروریستی قرار بگیرد.

انتهای پیام/