کد خبر: 1753 ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۳

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اردبیل

آل سعود با به شهادت رساندن "شیخ نمر" گور خود را با دستان خود کند

بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل ضمن محکوم نمودن اقدامات وحشیانه، استبداد منشانه و ظالمانه حکومت آل سعود در به شهادت رساندن صدای شیعیان عربستان،اعلام داشت: سعودی های جنایتکار این عمال صهیونیسم جهانی بدانند که با اعدام «شیخ النمر» با دستان خود گورستانی را برای خود مهیا کرده اند.

آل سعود با به شهادت رساندن "شیخ نمر" گور خود را با دستان خود کند

به گزارش ابصارنیوز، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت اعدام ظالمانه شیخ نمر، این اقدام ظالمانه را نشانه افول قدرت آل سعود دانست و تصریح کرد: آل سعود این اقدام خود گور خود را با دستان خودش کنده است.

در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل با اشاره به اینکه امروز در منطقه مفتی های وهابی با دینار های آل سعود و حمایت های استکبار جهانی در پی دامن زدن به اختلافات قومی، قبیله ای و مذهبی بین شیعیان و اهل سنت هستند. اعلام داشت:حکومت کودک کش آل سعود به تبعیت از اسلاف پلید خویش(بنی امیه) در حالی حکم اعدام امام جمعه شهر قطیف را صادر و اجرا نمود که از سویی با حمایت از تروریست های وحشی تکفیری سرزمین های اسلامی عراق و سوریه را به آتش کشیده و خود را در منجلاب جنگی ظالمانه و نابرابر با ملت مظلوم یمن فرو برده است و از طرف دیگر به سرکوب شیعیان در منطقه الشرقیه عربستان، خود را مشغول کرده است.

در ادامه این بیانیه آمده است:شیخ نمر باقر النمر، صدای شیعیان مظلومی است که در سایه طاغوت و حکومت شیطان با درد و رنج فراوان زندگی می‌کنند، فریاد کودکان و نوجوانانی‌ست که صدای پدرانشان بریده شده است، ندای زنانی‌ست که از حقوق اولیه خود محرومند و آه دل  مادرانی است که فرزندانشان در کنج زندان‌های آل سعود گرفتارند. 
این بیانیه می افزاید:رهبران عربستان تصور می کنند با حذف الشیخ نمر می توانند تفکر شیعی و اسلام واقعی را هم اعدام کنند؛ولی بدانند که تفکر شیعی و اسلام واقعی هیچ گاه وابسته به شخص نبوده و با شهادت الشیخ نمر باقر النمر ،یقیناً شیخ نمرهای دیگری پا به عرصه مبارزه با وهابی های مزدور و نگهبان استکبار در منطقه خواهند گذاشت. حاکمان غربی، صهیونیستی به ویژه خاندان آل سعود باید بدانند که دوران خاموشی مسلمانان به پایان رسیده و طومار حکومت تاریک آنها به زودی در هم خواهد پیچید. 
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل در پایان بیانیه خود ضمن محکوم نمودن اقدامات وحشیانه ، استبداد منشانه و ظالمانه حکومت آل سعود و تبریک و تسلیت شهادت این عالم مجاهد به پیشگاه آقا ولی عصر (عج) و نایب بر حقش امام خامنه ای (مد ظله العالی) و عموم مسلمانان و آزادی خواهان جهان علی الخصوص شیعیان مظلوم و ستمدیده عربستان، از دستگاه دیپلماسی کشور خواست تا با بهره گیری از تمامی ابزار دیپلماتیک و ظرفیت های موجود جمهوری اسلامی ایران،پیگیر احقاق حق خون به ناحق ریخته شده  شهید مجاهد آیت ا... شیخ نمر باشند.
انتهای پیام/
 
متن کامل بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل

بسم الله الرحمن الرحیم

« انا لله و انا اليه راجعون»

بيانيه بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل در محکومیت اعدام آیت الله شیخ نمر    

«دشمن ظالمان و یاور مظلومان باشید.» امام علی (ع)         

   سرزمین حجاز این روزها، بیداری جدیدی را با حضور شیعیان اهل بیت تجربه می‌کند و این جنبش به زودی قدرت روبه زوال آل سعود را به لرزه درآورده و سرنگون خواهد کرد.

امروز در منطقه مفتی های وهابی با دینار های آل سعود و حمایت های استکبار جهانی در پی دامن زدن به اختلافات قومی ، قبیله ای و مذهبی بین شیعیان و اهل سنت هستند.

حکومت کودک کش آل سعود به تبعیت از اسلاف پلید خویش(بنی امیه) در حالی حکم اعدام امام جمعه شهر قطیف را صادر و اجرا نمود که از سویی با حمایت از تروریست های وحشی تکفیری سرزمین های اسلامی عراق و سوریه را به آتش کشیده و خود را در منجلاب جنگی ظالمانه و نابرابر با ملت مظلوم یمن فرو برده است و از طرف دیگر به سرکوب شیعیان در منطقه الشرقیه عربستان، خود را مشغول کرده است.

شیخ نمر باقر النمر، صدای شیعیان مظلومی است که در سایه طاغوت و حکومت شیطان با درد و رنج فراوان زندگی می‌کنند، فریاد کودکان و نوجوانانی‌ست که صدای پدرانشان بریده شده است، ندای زنانی‌ست که از حقوق اولیه خود محرومند و آه دل مادرانی‌ست که فرزندانشان در کنج زندان‌های آل سعود گرفتارند.

بار دیگر در تاریخ حادثه‌ای به دست وهابیون جنایت پیشه و تروریست پرور آل سعود رقم خورد که چون واقعه عاشورا بیانگر مظلومیت شیعیان امام حسین (ع) و ظلم یزیدیان زمان است، جایی که طاغوت به نام دین و پیروی از اسلام صدای منادیان حقیقی انسانیت و دینداری را در گلو خفه می کند و مظلومیت شیعه بیش از گذشته بر صفحه روزگار نمایان می‌شود.

حکومت شیطان‌صفت آل سعود با اجرای حکم ظالمانه اعدام آیت‌الله شیخ نمر رهبر شيعيان منطقه قطيف عربستان و امام‌جمعه اين شهر بدون هیچ دلیل منطقی و قانونی ، بار دیگر کینه و بغض خود را نسبت به اهل بیت (علیهم السلام) و شیعیان آن بزرگواران عیان نمود .حكومت وهابي آل سعود بار ديگر نقاب از چهره خود برداشت و با پیروی از مزدوران خبیث زمان، بغض و كينه خود را نسبت به اهل‌بیت رسالت و پیروان اهل بیت در سرزمين وحي نشان داده و با اجرای این حكم ظالمانه و ضد بشری به نبرد آشكار خود عليه شيعيان در جهان به‌خصوص در منطقه الشرقيه در شبه‌ جزیره عربستان دامن زده، موجب بحرانی‌تر شدن فضاي منطقه گردید.

مفتی‌های وهابي عربستان و سران عرب با هدایت استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسراییل نجس با  دامن زدن به اختلافات بين فرقه های اسلامی بر آن هستند تا به حاكميت خود بر منطقه و غارت ثروت‌های آن ادامه دهند. اما فرياد حق‌طلبی عالمان مجاهدي همچون شيخ نمر در سرزمين وحی موجب برهم خوردن معادلات اين جاهلان شده است ازاین‌رو سعي کرده‌اند تا اين فريادها را خاموش کنند.اجرای این حکم جنایتکارانه و ضد حقوق بشری، خون تمامی آزادی‌خواهان عالم، به‌ویژه مردم بحرین و ساکنان منطقه الشرقیه در احساء و قطیف و سایر کشورهای اسلامی را به جوش آورده و باعث شعله‌ورتر شدن آتش خشم مسلمانان جهان از استبداد و ستمگری روزافزون رژیم خون‌خوار سعودی خواهد شد.

رهبران عربستان تصور می کنند با حذف الشیخ نمر می توانند تفکر شیعی و اسلام واقعی را هم اعدام کنند؛ولی بدانند که تفکر شیعی و اسلام واقعی هیچ گاه وابسته به شخص نبوده و با شهادت الشیخ نمر باقر النمر ،یقیناً شیخ نمرهای دیگری پا به عرصه مبارزه با وهابی های مزدور و نگهبان استکبار در منطقه خواهند گذاشت. حاکمان غربی، صهیونیستی به ویژه خاندان آل سعود باید بدانند که دوران خاموشی مسلمانان به پایان رسیده و طومار حکومت تاریک آنها به زودی در هم خواهد پیچید.

حکومت وهابی آل سعود بداند که فریاد حق طلبی عالمان مجاهدی همچون آیت الله شیخ نمر و شیخ توفیق عامر و خون به ناحق ریخته شده شهیدان مظلوم یمن موجب برهم خوردن معادلات از پیش طراحی شده این خفاشان خواهد شد و به امید حق و با ظهور آخرین منادی حقیقت به زودی نماز وحدت آفرین در سرزمین وحی اقامه خواهد شد.

بسیج دانشجویی دانشگاه های استان  اردبیل ضمن محکوم نمودن اقدامات وحشیانه ، استبداد منشانه و ظالمانه حکومت آل سعود و تبریک و تسلیت شهادت این عالم مجاهد به پیشگاه آقا ولی عصر (عج) و نایب بر حقش امام خامنه ای (مد ظله العالی) و عموم مسلمانان و آزادی خواهان جهان علی الخصوص شیعیان مظلوم و ستمدیده عربستان، از دستگاه دیپلماسی کشورمان  می خواهیم با بهره گیری از تمامی ابزار دیپلماتیک و ظرفیت های موجود جمهوری اسلامی ایران پیگیر احقاق حق خون به ناحق ریخته شده  شهید مجاهد آیت ا... شیخ نمر باشند.سعودی های جنایتکار این عمال صهیونیسم جهانی بدانند که با اعدام «شیخ النمر» با دست خود گورستانی را برای خود مهیا کرده اند و این پایان راه نخواهد بود.

والسلام عليكم و رحمه‌ا... و بركاته

شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي  دانشگاه هاي استان اردبيل

13 دی ماه 1394