کد خبر: 1713 ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲

یوسفیان دارانی، اولین معاون اجرایی دانشگاه محقق اردبیلی شد

بر اساس رأی هيات رئيسه دانشگاه محقق اردبیلی مبنی بر تغيير عنوان مديرکل حوزه رياست به معاون اجرايی، احمد يوسفيان دارانی به عنوان اولين معاون اجرايی دانشگاه محقق اردبيلی معرفی شد.

 یوسفیان دارانی، اولین معاون اجرایی دانشگاه محقق اردبیلی شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم معارفه اولین معاون اجرایی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه هدف از تغییر عنوان، مسئولیت‌تراشی و اضافه‌کردن پست نیست، گفت: جمع بندی مدیریت ها  در جهت هم افزایی و رشد فعالیت های دانشگاه انجام می گیرد.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در شرایط فعلی، به‌روز شدن و مدرن شدن فعالیت‌های دانشگاه بسیار مهم است گفت: امیدواریم این کار  یعنی ایجاد معاونت اجرایی در دانشگاه محقق در سایر دانشگاه ها نیز عملیاتی شود تا به منشأ خیری جهت ارتقاء علمی و پژوهشی استان تبدیل شود.

احمد یوسفیان دارانی معاون اجرایی دانشگاه محقق اردبیلی نیز ضمن تقدیر از اعتماد دوباره رئیس دانشگاه به وی، گفت: با ایجاد معاونت اجرایی در دانشگاه، باید وقت و دقت بیشتری صرف حوزه کاری خود کنیم.

گفتنی است در حکم معاون اجرایی دانشگاه محقق اردبیلی آمده است: معاونت اجرایی، مسئولیت اداره امور جاری کلیه مدیریت‌ها، ادارات، گروه‌ها و دفاتر حوزه ریاست دانشگاه را در چهارچوب ضوابط و به نیابت از طرف رئیس به عهده خواهد داشت، مگر در اموری که بر اساس قانون قابل تفویض نباشد.

تقویت مشارکت عمومی و استفاده از آرا و نظرات همکاران در اداره امور و ایجاد همدلی و همزبانی در محیط کار و تناسب رفتار ما با مدیریت جهادی مدنظر مقام‌معظم‌رهبری از جمله انتظارات موجود از مدیران دانشگاهی می‌باشد.

سوابق احمد یوسفیان دارانی

احمد یوسفیان دارانی دارای مرتبه دانشياری در دانشکده علوم‌رياضی دانشگاه بوده و از اسفند 1392 تاکنون در سمت مديرکل حوزه رياست و مشاور رييس دانشگاه محقق اردبيلی فعالیت می‌کرد.

مدير فناوری‌اطلاعات و ارتباطات دانشگاه محقق اردبيلی در سال‌های 1391 و 1392، سرپرست مديريت تربيت‌بدنی دانشگاه محقق اردبيلی، مديرگروه رياضيات و کاربردهای دانشگاه محقق اردبيلی در سال 1387، دبير اجرايی Journal of Hyperstructures، مديرمسئول Transactions on Algebra and its Applications، نماينده انجمن رياضی ايران در دانشگاه محقق اردبيلی از سال 1391 تاکنون و عضو کميسيون دائمی هيات‌امنای دانشگاه محقق اردبيلی از جمله فعالیت های مدیریتی احمد یوسفیان دارانی عنوان شده است.

انتهای پیام/