پربازدیدترین ها

کد خبر: 1531 ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۳

به همت سازمان بسیج دانشجویی

کارگاه آموزشی "کرسی های آزاد اندیشی" برگزار شد

دبیر کرسی های آزاد اندیشی گفت:اگربتوانیم ظرفیت گفتمان نقادانه با مسئولان را در قالب کرسی‎های آزاد اندیشی ایجاد کنیم، قطعا دانشجویی که در آینده قرار است به مسئولیت‎های مختلف در کشور دست پیدا کند می‎تواند با پذیرش هرگونه نقدی به عنوان ناجی در هر بخشی عمل کند.

کارگاه آموزشی "کرسی های آزاد اندیشی" برگزار شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، عصر روز جمعه 94/08/22 کارگاه آموزشی نحوه برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با حضوز دبیران مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاههای اردبیل  در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

مرتضی اکبری دبیر کرسی های آزاد اندیشی سازمان بسیج دانشجویی کشور در این کارگاه به تبیین اهداف برگزاری کرسی های آزاد اندیشی پرداخت و گفت: اگر 

بتوانیم ظرفیت گفتمان نقادانه با مسئولان را در قالب کرسی‎های آزاد اندیشی ایجاد کنیم، قطعا دانشجویی که در آینده قرار است به مسئولیت‎های مختلف در کشور دست پیدا کند می‎تواند با پذیرش هرگونه نقدی به عنوان ناجی در هر بخشی عمل کند.

وی افزود: تقویت همدلی بین حوزه فرهنگی، تشکل‎های دانشجویی و نهاد رهبری در دانشگاه‌ها می‎تواند نقش بسزای در اجرا و تحقق اهداف کرسی‎های آزاداندیشی دارد.

دبیر کرسی های آزاد اندیشی بسیج دانشجویی کشور در ادامه سخنان خود به بیان ویژگی های یک کرسی مطلوب پرداخت و گفت:حاکمیت روح آزاد اندیشی،رعایت عدالت و تعادل،رعایت شرح صدر،رعایت منطق و اخلاق از جمله ویژگی های یک کرسی آزاد اندیشی مناسب و مطلوب است.

انتهای پیام/