کد خبر: 4698 ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶

در آستانه دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب منتشر شد؛

دردل های دانشجویان اردبیل با رهبر انقلاب

دیدارهای رمضانی با دانشجویان حقیقتاً شیرین و مطلوب است، مطالب متنوع و دیدگاههای متفاوتی که در این دیدار مطرح می شود، خوب و لذت بخش و نشانگر رشد سطح فکری و مطالبات قشر دانشجو است.

دردل های دانشجویان اردبیل با رهبر انقلاب

به گزارش ابصارخبر، لحظات در حال سپری شدن هستند تا شوق دیدار  وصال حاصل شود و در این میان طبق سنت هرساله بیش از هزار دانشجو از شهر های مختلف ایران زمین منجمله نمایندگان تشکلهای مختلف دانشجویی، عصر  چهارشنبه 17 خرداد در دیداری صمیمانه و صریح با حضرت آیت الله خامنه ای، ساعت ها از دغدغه های دانشجویی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نسل جوان سخن خواهند گفت و دغدغه های رهبر فرزانه انقلاب را با گوش جان خواهند شنید.

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/36618/C/13960303_0436618.jpg

به گفته خود رهبر فرزانه انقلاب دیدارهای رمضانی با دانشجویان حقیقتاً شیرین و مطلوب است، مطالب متنوع و دیدگاههای متفاوتی که در این دیدار مطرح می شود، خوب و لذت بخش و نشانگر رشد سطح فکری و مطالبات قشر دانشجو است که نشان  دهنده  گذشت زمان، انگیزه های انقلابی و فکر روشن و استدلال متین در میان دانشجویان است.

هر سال در ایام ماه مبارک رمضان، جمعی از دانشجویان و اعضای تشکل‌های دانشجویی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار می‌کنند و نفراتی به نمایندگی از جمع به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود درباره‌ مسائل مختلف کشور و جامعه‌ دانشجویی در حضور رهبر انقلاب می‌پردازند.

به همین مناسبت، خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی ابصارخبر به میان دانشجویان اردبیلی که توفیق حضور در این جمع صمیمانه را نداشتند رفت تا جویای دغدغه های این جا ماندگان از غافله عاشقان دیدار با وصال  شود تا  منعکس کننده نکات  آنها را در خصوص این سوال ساده که «اگر شما در دیدار دانشجویی فرصت صحبت با رهبر انقلاب اسلامی را داشتید، مهم‌ترین نکته‌ای را که با ایشان در میان می‌گذاشتید چه بود؟» باشد.

نگران کرم هایی هستم که درختهای باغ را از داخل خراب می کنند

فردین حسین پور از مسائل مسائل و مشکلاتی که کشور کریبان گیر آن شده سخن به میان آورد و گفت: اگر من توفیق حضور در این دیدار را داشتم، می گفتم: حضرت اقا ما از پیرامون باغ خود نگران نیستیم برای  اینکه کرم درختهای باغ رو از داخل خراب نکنه چه باید بکنیم؟

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/36618/C/13960303_2736618.jpg

جوانان کارهای خودجوشی برای انقلاب میکنند،نخوابیده اند

اصغر پاشاپور با بیان اینکه  بعضی از مسئولین که مسئولیت های کوچک و بزرگی در این نظام دارند، به نام نظام و انقلاب و اسلام دارند کارهایی میکنند که عوام و گاها خواص نسبت به اسلام و انقلاب بدبین شده اند، خاطر نشان کرد؛ اگر من در این دیدار بودم می گفتم، حضرت آقا جوانانی که خودتان هم فرمودید کارهای خودجوشی برای انقلاب میکنند، نخوابیده اند و در حال روشنگری و کار با اخلاص برای اسلام و ایران  هستند. هم برای این مسئولین که بیدار شوند و  هم برای این جوانان با اخلاص دعا کنید که همه مان عاقبت به خیر شویم.

نکات روشنگری و نحوه برخورد در روشنگری مسائل موجود در جامعه تبیین شود

وی ادامه داد، از رهبر معظم انقلاب می خواستم نکات مد نظرشان را برای روشنگری و نحوه برخورد در روشنگری مسائل موجود در جامعه، با افراد و گروه های عام و خاص بیان فرموده و برایمان مسیر  راه را نشان دهند تا همچون شهدای گرانقدر که هر روز در بطن این جامعه شهید میشوند، روز به روز برای امام زمان تربیت شویم.

اهالی دلسوز فرهنگ و اسلام نگران وضع موجودند

خانم زال پور به بیان بحث مشکلات کنونی فرهنگی در کشور پرداخت و گفت: من اگر این توفیق نصیبم می شد بحث کم توجهی به اهالی دلسوز فرهنگ و اسلام را مطرح می کردم.

منتظر فرمانیم تا ریشه نااهلان و نامحرمان انقلاب را بخشکانیم

پیراهنی دانشجوی دیگری بود که پای صحبت ما نشست و  از هنجار شکنی های روز افزون در جامعه انتقاد کرد و گفت: مردم ایران اهل کوفه نیستند که زندگی شرافتمندانه را فدای آزادی زود گذر کنند بلکه منتظر فرمان رهبر هستند تا ریشه نااهلان و نامحرمان انقلاب را در کشور بخشکانند.

مسئولان کشور در پیشگاه مردم شفاف سازی کنند

خانم نوروزی وضعیت معنوی موجود در جامعه را خاطر نشان کرد و گفت: تهاجم فرهنگی در فضای مجازی بیداد می کند و تاکنون علی رغم هشدارهای رهبری، مسئولان کار چندانی در این مورد انجام نداده اند.

وی افزود: از رهبر معظم انقلاب درخواست می کردم تا از مسئولان بخواهند در برابر مردم  به شفاف سازی کرده و پاسخگوی مسئولیت هایشان باشند.

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/36618/C/13960303_7336618.jpg

امیدهای دبستانی امام خمینی(ره)، اینک سرو های سر به فلک کشیده اند

خانم شهریاری به بیان مشکلات جوانان پرداخت و گفت: مشکل جوانان ما از آنجایی شروع شد که در ادارات از جوانان استفاده نمی کنند، پس ماجوانان فرصت کار نداریم.

وی به سخنان امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) گفته اند که امید من به شما دبستانی هاست،خوب ما همان دبستانی ها هستیم که بزرگ شدیم و با تأسی از شهدای انقلاب که در اردوگاه حسینی حماسه آفرینی کردند، بعنوان سربازان خمینی در اردوگاه حسینی حماسه ساز خواهیم شد.

شرمنده پدر هستم!

خانم داوری با بیان اینکه اگر قسمت شد و لایق دیدار با رهبرم شدم  از ایشان بخاطر بودنش تشکر میکنم.سالهاست به این فکر میکردم ای کاش در زمان امام علی (ع) بودم چون شنیدم یتیم نواز خوبی بودند غافل از اینکه مردی از جنس علی در کشورم است.

وی با بیان اینکه سخنان رهبرم همیشه به من امید، تلاش، پشتکار می دهد، خاطر نشان کرد: همیشه دلم میخواست با کارم ، با عملم کشورم بهم افتخار کند نمی دانم تا چه اندازه موفق بودم یا شاید نا موفق!

این دانشجوی اردبیلی به نامگذاری سال ها اشاره کرد و افزود: هرسال که به نامگذاری سالها می رسیم، میبینم نه باز شرمنده پدرم هستم ولی حالا به این یقین دارم و مطمئن هستم امسال موفق می شوم. لااقل در بخش تولید سهم بسیار کوچکی داشته باشم .به امیداین که روزی ایران بیشترین تولیدات را در خاورمیانه داشته باشد . پدرم دوستت دارم همچون دختری که بعد از سالها بی پدری تازه پدرش را یافته.

اجازه نخواهیم داد چاه، تنها سنگ صبور علی زمان شود

خانم سیدی مسئولیت های سنگین رهبر معظم انقلاب را یادآور شد و گفت: حتی تصور اینکه حضرت آقا این همه تنهایی را تحمل کرده  و  بار مشکلاتی را که به دلیل نا فرمانی بعضی خواص از ایشان به وجود می آید به دوش کشیده و یکه و تنها در برابر مصائب زمان مثل کوه محکم و پا برجا ایستاده اند، سخت و دشوار است.

وی افزود: با تمام وجود از رهبرم که هستی، آرامش و امنیت امروزمان مدیون گره گشایی های ایشان است تشکر کرده و می خواهم

برایمان راهی روشن در تاریکی مطلق نشان دهد تا به سعادت و کمال دست پیدا کنیم.

وظیفه مؤذنان جامعه در وضعیت فعلی

بنیامین علیمحمدی شرایط منطقه و مشکلات کنونی کشور را یادآور شد و گفت: از رهبرم می خواستم با توجه به شرایط خطیر و حساس کنونی چه در داخل کشور عزیزمان و چه در بیرون از مرزهایمان با استناد به شرایطی که در منطقه و همچنین کشورمان ایجاد شده وظیفه ما دانشجویان بعنوان موذن های جامعه و افسران جنگ نرم  در این برهه از زمان و این مرحله از انقلاب را تبیین کنند.

همچون شهید باکری ها در برابر متجاوزین به این آب  و خاک خواهیم ایستاد

روح اله قالبی مشکلات و درد و دلها از فقر و بیکاری گرفته تا بی عدالتی در کشور را یادآور شد و گفت: اگر روزی امثال شهید باکری ها تا آخرین قطره خونشان ایستادند تا از اسلام و خاک و ناموس خود دفاع کنند ما هم امروز با تأسی از آن رادمردان، تا پای جان خواهیم ایستاد تا کسانیکه با اسم انقلاب و انقلابی  می خواهند به چپاول کشور بپردازند اجازه کوچکترین تعدّدی نخواهیم داد.

۲۰۳۰ که در اصل سند بردگی ماست/ حاضریم برای تعالی انقلاب جانمان را بدهیم

علیرضا نعمتی دبیر جدید انجمن اسلامی محقق با بیان اینکه میخواهم از دردهایم به عنوان یک مسلمان شیعه،یک ایرانی و البته یک دانشجو بگویم، گفت:آقا جان برخی ها دارند به اسم اسلام تیشه به ریشه اسلام میزنند، حرف از امام(ره)میزنند و در عمل دارند امام را پشت سر میگذارند، دم از آزادی می زنند و می خواهند کشور را با  شعارهای عامه پسند به فساد بکشانند..

وی با بیان اینکه ما حاضر نیستیم زیر بار سندی چون ۲۰۳۰ که در اصل سند بردگی ماست برویم، تصریح کرد: ما این انقلاب را به همین سادگی به دست نیاورده ایم که به این سادگی از دست بدهیم، ما جوان به پای این انقلاب داده ایم و هنوز هم حاضریم جانان را برای این انقلاب و تعالی آن بدهیم.

خاطر نشان می شود در دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب به ترتیب، زهرا سادات رضوی نماینده دفتر تحکیم وحدت، امین سردارآبادی نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی، محمدامین سلیمی نماینده بسیج دانشجویی، ابوالفضل مظاهری نماینده اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان ‌مستقل، متین منتظمی نماینده اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به نمایندگی از دانشجویان به سخنرانی و طرح دیدگاه های دانشجویی در مسائل مختلف خواهند پرداخت.

 

http://s8.picofile.com/file/8297032200/photo_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B7_%DB%B0%DB%B6_%DB%B0%DB%B6_%DB%B1%DB%B2_%DB%B3%DB%B6_%DB%B5%DB%B0.jpg

 

انتهای پیام/